neděle 3. března 2013

I´m back!

Zdravíím :) Dneska jsem vrátila z hor, po dlouhém rozhodování, kde pojedeme sme se rozhodli, že volíme Harrachov a vůbec toho nelitujem, bylo tam úžasně! Počasí vyšlo, žádné fronty u vleku, hotel super( dokonce i s fitkem a bazénem! :-o ), plno jídla na výběr, žádné zranění, sice bylo pár hádek s rodičemi, ale i to k dovolené patří :D Moc sem nefotila, pač já hlava děravá zapomenu foták doma a na mobilu mám volných 5% paměti :D Pár foteček ale mám :) Co vy jak ste trávili tento týden ? :)
Výhled z lanovky

Náš hotel :)

Skokanské můstky(na vlastní oči v realní velikosti fakt šupa!)

Trošičku zataženo :D

Málem mi spadl mobil z lanovky :/

My todays lunch :* vegetable salad with four kinds of cheese <3



1 komentář:

  1. Moc ti to závidím, taky bych si zalyžovala.
    Snad sis to dostatečně užila! :))

    OdpovědětVymazat